TEISESPARTNERIS.LT NAUDOJIMOSI TAISYKLĖS
I. SĄVOKOS
1.1. Platforma – tai nuotolinė paslaugų teikimo aplinka, veikianti internete adresu teisespartneris.lt.
1.2. Paslaugos - tai Platformoje Klientui teikiamos teisinės ir kitokio pobūdžio paslaugos, kurios yra ar gali būti teikiamos Platformoje.
1.3. Paslaugų teikėjas – tai UAB Legal Balance, juridinio asmens kodas 302528679, buveinės adresas Žalgirio g. 90, LT-09303 Vilnius.
1.4. Klientas – tai Platformoje užsiregistravęs fizinis ar juridinis asmuo, kuris, laikydamasis Platformos taisyklių, naudojasi (naudojosi ar ketina naudotis ateityje) teikiamomis Paslaugomis.
1.5. Užsakymas – tai Platformoje Kliento pateiktas Paslaugų užsakymas, nepriklausomai nuo jo statuso.
1.6. Paslaugų kaina – reiškia individualiai suderintą ir Kliento patvirtintą kainą už Paslaugų pagal Užsakymą teikimą.
1.7. Atlikti darbai – tai Paslaugų teikėjo intelektinės veiklos rezultatas (konsultacija(-os), dokumentas(-ai), veiksmo(-ų) atlikimas, ar šių elementų visuma), kurį Paslaugų teikėjas pateikia Klientui įvykdydamas jo Užsakymą.
1.8. Taisyklės – tai šios naudojimosi Platforma taisyklės ir sąlygos, kurios apibrėžia Platformos teikiamus funkcionalumus, suteikiant sąlygas Klientams naudojantis Platforma gauti Paslaugas.
1.9. Duomenys – fizinio ar juridinio asmens duomenys, tokie kaip pavadinimas, vardas, pavardė, kodas, elektroninio pašto adresas ir kiti, nurodomi registracijos Platformoje metu bei vėliau pateikti Platformoje esančioje asmens paskyroje, taip pat bet kokia kita informacija, kurią Klientas perduoda Paslaugų teikėjui Paslaugų teikimo metu ar savarankiškai patalpina Platformos modulyje “Mano dokumentai”.
1.10. Sutartis – tai Teisinių paslaugų sutartis, kuri sudaroma nuotoliniu būdu Platformoje ir Kliento pasirašoma elektroninėmis nuotolinio ryšio priemonėmis (telefonu), kas laikoma pasirašymu elektroniniu parašu ir prilyginama sandoriams, sudarytiems rašytine forma bei sukelia tokias pats teisines pasekmes kaip ir rašytiniai dokumentai, patvirtinti Šalių parašais.
1.11. Šablonas – tai Platformoje Paslaugų teikėjo patalpintas sutarties ar kito dokumento ruošinys (šablonas), kuris skirtas Šablono užsakovo savarankiškam naudojimui, ir kurį Šablono užsakovas, turi teisę įsigyti.
1.12. Šablono užsakovas – tai Klientas, tai pat kitas fizinis ar juridinis asmuo, neatlikęs registracijos Platformoje, kuris užsako Platformoje Paslaugų teikėjo patalpintus Šablonus.
II. TAISYKLIŲ GALIOJIMAS IR KEITIMAS
2.1. Šios Taisyklės susistemina informaciją, susijusią su veikla Platformoje, pateikiant atitinkamas nuorodas į detalesnės informacijos vietas, t.y. Taisykles sudaro informacija, pateikta šiose Taisyklėse, bei informacija, prieinama Platformoje.
2.2. Laikoma, kad Klientas sutiko ir įsipareigojo laikytis Taisyklių tada, kai Klientas pažymi varnele „Sutinku su taisyklėmis“ (arba kitokio turinio sakinį, jeigu pateikiamas kitoks sakinys, nei nurodytas šiame punkte). Naudojimosi Platforma taisykles galima perskaityti paspaudus ant minėto sakinio arba jo dalies Klientui atliekant registraciją, t.y. kuriant savo asmeninę paskyrą Platformoje.
2.3. Aiškumo tikslais nurodoma, kad nėra galimos situacijos, kai Klientas sutinka ir įsipareigoja laikytis Taisyklių su tam tikromis išimtimis. Klientui turint pastabų arba norint elgtis kitokiu būdu nei tas, kuris nurodytas Taisyklėse, yra reikalaujama gauti išankstinį Paslaugų teikėjo rašytinį sutikimą arba sulaukti, kol bus atitinkamai pakeistos Taisyklės.
2.4. Visi Taisyklių pakeitimai–papildymai įsigalioja nuo jų paskelbimo momento Platformoje, išskyrus atvejus, kai Platformoje aiškiai ir nedviprasmiškai nurodyta vėlesnė Taisyklių pakeitimų–papildymų įsigaliojimo data. Aiškumo tikslais nurodoma, kad Taisyklių pakeitimų–papildymų įsigaliojimo momentas negali būti siejamas su el. pranešimų apie Taisyklių pakeitimus–papildymus gavimo ar jų perskaitymo momentu. Jeigu Klientas nesutinka su Taisyklių pakeitimais–papildymais, jis praranda teisę naudotis Platforma ir (ar) joje teikiamomis Paslaugomis. Nesutikimo atveju Klientas privalo per 3 darbo dienas raštu kreiptis į Palsaugų teikėją dėl jo asmeninės paskyros pašalinimo.
2.5. Pažeidus Taisykles, Kliento galimybė naudotis Platformos funkcionalumais gali būti sustabdyta neribotam laikui. Prieigos sustabdymas reiškia, kad Klientas negali prisijungti prie Platformos.
III. NAUDOJIMASIS PLATFORMA
3.1. Procesas, susijęs su Paslaugų teikimu, susideda iš tokių etapų:
3.1.1. Registracija ir Paslaugos pasirinkimas;
3.1.2. Užsakymo patvirtinimas ir Sutarties pasirašymas;
3.1.3. Atliktų darbų patalpinimas, pastabų teikimas ir Atliktų darbų priėmimas;
3.1.4. Atsiskaitymas su Paslaugų teikėju.
IV. REGISTRACIJA IR PASLAUGOS PASIRINKIMAS
4.1. Naudotis teikiamomis Paslaugomis Platformoje gali tik registruoti fiziniai ar juridiniai asmenys, kurie atlieka registraciją Platformoje pateikdami registracijai būtinus Duomenis bei tampa Klientais.
4.2. Paslaugų teikėjas sudaro sąlygas registruotis Platformoje ir per socialinį tinklą Facebook. Klientas, norėdamas tokiu būdu registruotis Platformoje pirmą kartą arba prisijungti pakartotinai, turi pasirinkti „Registracija su Facebook“ arba „Prisijungti su Facebook“, tuomet yra nukreipiamas į socialinį tinklą, kuriame turi suvesti Facebook paskyros prisijungimo duomenis. Sėkmingai prisijungus prie socialinio tinklo Facebook, Klientas automatiškai yra peradresuojamas ir prijungiamas prie Platformos. Klientui registruojantis tokiu būdu, Bendrovė automatiškai iš socialinio tinklo Facebook gauna Kliento elektroninio pašto adresą.
4.3. Dėl Platformoje pateikiamų Duomenų naudojimo bei apsaugos detalesnė informacija pateikiama Privatumo politikoje, su kuria galima susipažinti Platformoje.
4.4. Prisiregistravęs Platfomoje, Klientas pasirenka Paslaugą iš Paslaugų sąrašo pagal Paslaugų grupę ir Paslaugos aprašymą bei spaudžia “Užsakyti” (arba kitokio turinio sakinį, jeigu pateikiamas kitoks sakinys, nei nurodytas šiame punkte).
4.5. Paslaugos aprašyme nurodoma preliminari kaina neįpareigoja Paslaugų teikėjo tokiomis sąlygomis sudaryti Sutartį. Tiksli Paslaugos kaina yra nustatoma individualiai, atsižvelgiant į tikslų Kliento Užsakymą ir yra patvirtinama Kliento pasirašant Sutartį.
V. UŽSAKYMO PATVIRTINIMAS IR SUTARTIES PASIRAŠYMAS
5.1. Pasirinkus Paslaugą, modulyje „Mano paslaugos“, skiltyje “Vykdomos paslaugos” sukuriamas naujas Užsakymas. Klientas automatiškai nukreipiamas į šio Užsakymo langą, kuriame Klientas turi galimybę užduoti klausimus tiesiogiai Paslaugų teikėjo atstovui, vykdysiančiam Kliento Užsakymą, pateikti dokumentus ir kitą reikšmingą informaciją, patikslinti Užsakymo formuluotę ir apimtį.
5.2. Paslaugų teikėjas, padaręs išvadą, kad negalės įvykdyti Kliento Užsakymo, apie atsisakymą Paslaugas teikti informuoja Klientą ne vėliau kaip per 2 darbo dienas Užsakymo lange.
5.3. Įvertinus Kliento Užsakymą, ne vėliau kaip per 2 darbo dienas Klientui Užsakymo lange pateikiamas Paslaugos kainos ir įvykdymo termino pasiūlymas, kurį Klientas gali priimti arba atmesti.
5.4. Atmetus Paslaugų kainos pasiūlymą, Klientas privalo pateikti pastabas, t.y. nurodyti atmetimo priežastį. Išanalizavęs Kliento nurodomą Paslaugos kainos atmetimo priežastį, Klientui pateikiamas naujas Paslaugos kainos pasiūlymas, kurį Klientas gali priimti arba atmesti. Pakartotinai atmetus Paslaugos kainos pasiūlymą, Paslaugų teikėjas gali atsisakyti teikti Paslaugas, kaip tai numatyta 5.2. punkte.
5.5. Jeigu Klientui tinka siūloma Paslaugos kaina, Užsakymas patvirtinamas spaudžiant mygtuką “Priimti”.
5.6. Sutartis pasirašoma nuotoliniu būdu Platformoje, naudojantis elektroninėmis nuotolinio ryšio priemonėmis (telefonu).
5.7. Sutartis tarp Paslaugų teikėjo ir Kliento laikoma įsigaliojusia nuo pasirašymo momento.
VI. ATLIKTŲ DARBŲ PATALPINIMAS, PASTABŲ TEIKIMAS IR ATLIKTŲ DARBŲ PRIĖMIMAS
6.1. Atlikti darbai Klientui pateikiami Užsakymo lange, patalpinant PDF, DOC formato dokumentus, kuriuos Klientas gali atsisiųsti į savo kompiuterį. Per 2 darbo dienas Klientas privalo:
6.1.1. priimti Atliktus darbus, spaudžiant mygtuką “Priimti”, arba
6.1.2. pateikti pastabas kaip Atlikti darbai turėtų būti koreguojami, spaudžiant mygtuką “Teikti pastabas”.
6.2. Teikti pastabas dėl Atliktų darbų Klientas gali vieną kartą. Pastabos tekstas bei papildomi dokumentai pateikiami paspaudus mygtuką “Teikti pastabas”. Paslaugų teikėjas privalo atsižvelgti į Kliento pastabas ir atitinkamai pakoreguoti Atliktus darbus. Tolimesnis pastabų teikimas laikomas nepatenkančiu į patvirtinto Užsakymo apimtį, todėl nėra galimas.
6.3. Pagal Kliento pastabas pakoreguoti Atlikti darbai Klientui pateikiami kaip tai nurodyta 6.1. punkte.
6.4. Paslauga laikoma tinkamai suteikta nuo Atliktų darbų priėmimo, kaip tai numatyta Taisyklių 6.1.1 punkte, arba pakartotinai patalpinus Atliktus darbus po Kliento pateiktų pastabų (laikoma, kad Klientas priima Atliktus darbus automatiškai po to, kai Paslaugų teikėjas, pakartotinai patalpina dokumentus Užsakymo lange).
6.5. Priėmus Atliktus darbus, Klientui suformuojama PVM Sąskaita-faktūrą, kurią jis turi galimybę atsisiųsti į savo kompiuterį. Papildoma PVM Sąskaitos-faktūros kopija išsiunčiama Kliento elektroninio pašto adresu. Visos Klientui pateiktos PVM Sąskaitos-faktūros saugomos Platformos modulyje “Sąskaitos faktūros”.
6.6. Po Atliktų darbų priėmimo, įvykdyto Užsakymo istorija ir Atlikti darbai perkeliami į skiltį „Įvykdytos paslaugos“. Atlikti darbai papildomai talpinami modulyje „Mano dokumentai“.
VII. ATSISKAITYMAS SU PASLAUGŲ TEIKĖJU
7.1. Paslaugų teikėjas turi teisę vienašališkai patikslinti teikiamų Paslaugų kainą, jeigu Paslaugų teikimo metu paaiškėja, jog Klientas nevykdo Sutartyje numatytų pareigų arba užsako papildomas Paslaugas, tačiau atsisako patvirtinti patikslintą Paslaugų kainą, ir dėl to Paslaugų teikėjas patiria papildomas laiko ar kitas sąnaudas.
7.2. Po Atliktų darbų priėmimo, kuris laikomas Atliktų darbų priėmimo-perdavimo aktu, Klientas Paslaugų teikėjui moka Sutartyje numatytą Paslaugų kainą pagal Platformoje ir elektroniniu paštu Klientui pateiktą PVM Sąskaitą-faktūrą per 10 kalendorinių dienų nuo PVM Sąskaitos-faktūros pateikimo dienos.
7.3. Klientui nepagrįstai atsisakius patvirtinti Atliktus darbus, Paslaugų teikėjas turi teisę Klientui pateikti PVM Sąskaitą-faktūrą apmokėjimui vienašališkai.
VIII. TAISYKLĖS, TAIKOMOS PLATFORMOS MODULIUI “MANO DOKUMENTAI”
8.1. Platformos modulyje “Mano dokumentai” saugomi dokumentai, kuriuos parengė Paslaugų teikėjas Paslaugų teikimo metu bei Kliento savarankiškai patalpinti dokumentai ir kita informacija. Klientui suteikiama galimybė šiuos dokumentus tvarkyti: pridėti, ištrinti, rūšiuoti.
8.2. Klientui draudžiama talpinti dokumentus ir kitą informaciją, kuri skleidžia tautinę, rasinę, religinę ar socialinę neapykantą, šmeižtą ir dezinformaciją, kursto prievartą bei diskriminaciją. Klientams taip pat draudžiama talpinti bet kokią informaciją, kuri pažeidžia kitų asmenų orumą, garbę, teisę į privatumą, nuosavybės teisę bei kitas konstitucines asmens teises, taip pat tokią informaciją, kurios turėjimas ir (ar) skleidimas prieštarauja Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatoms.
8.3. Paslaugų teikėjas turi teisę be išankstinio perspėjimo ar norodymų šalinti Kliento įkeltus dokumentus ar kitą informaciją, kuri pažeidžia šias Taisykles, trečiųjų asmenų teisėtus interesus ar Lietuvos Respublikos teisės aktus.
8.4. Platformos modulyje “Mano dokumentai” Klientui suteikiama teisė naudotis 100 Mb dydžio duomenų talpykla. Pasiekus duomenų talpyklos limitą, Klientas apie tai informuojamas Platformoje sisteminiu pranešimu. Kol Klientas nepašalina tam tikros dalies dokumentų ar kitos informacijos iš modulio “Mano dokumentai”, nei pats Klientas, nei Paslaugų teikėjas įkelti papildomų dokumentų galimybės neturi.
IX. TAISYKLĖS, TAIKOMOS PLATFORMOS MODULIUI “ŠABLONAI“
9.1. Platformos modulyje „Šablonai“ Šablono užsakovas turi teisę įsigyti Paslaugų teikėjo paruoštus, nuasmenintus ir Platformoje patalpintus Šablonus pagal pateiktą sąrašą. Šablonų sąrašas sudaromas nurodant Šablono pavadinimą, kuris apibūdina dokumento turinį, bei kainą. Šablonai nėra individualiai pritaikomi Šablono užsakovui, jie yra skirti Šablono užsakovo savarankiškam naudojimui. Paslaugų teikėjas užtikrina, kad Šablonai atitiktų teisės aktų reikalavimus, taip pat panašių dokumentų turinio ir formos reikalavimus, būtų lengvai pritaikomi.
9.2. Šių Taisyklių patvirtinimas Šablono užsakymo metu laikomas sutarties tarp Paslaugų teikėjo ir Šablono užsakovo sudarymu. Šablono užsakovas, priimdamas šių Taisyklių nuostatas, patvirtina, kad Platformoje pateikiama informacija apie įsigyjamą Šabloną (pavadinimas bei kaina) yra visiškai ir pilnai pakankama jo apsisprendimui atitinkamą Šabloną įsigyti, jam yra žinoma, kad už Šabloną jis moka iš anksto, ir jis atsisako teisės reikšti bet kokias pretenzijas dėl Šablono kokybės, išskyrus atvejus, kai Šablono užsakovas pateikia įrodymais pagrįstus argumentus dėl Šablonų neatitikimo Taisyklių 9.1. įtvirtintiems reikalavimams.
9.3. Įsigyti Šabloną Šablono užsakovas gali tik pateikęs duomenis apie savo el. pašto adresą, vardą, pavardę arba juridinio asmens pavadinimą, adresą, asmens kodą arba juridinio asmens kodą, PVM mokėtojo kodą. Nurodyti duomenys yra reikalingi PVM Sąskaitos-faktūros išrašymui bei Šablono pateikimui Šablono užsakovui.
9.4. Atlikus apmokėjimą, Šablonas (DOC formatu) išsiunčiamas Šablono užsakovo nurodytu el. pašto adresu. Atskiru el. laišku Šablono užsakovui pateikiama Paslaugos teikėjo išrašyta PVM Sąskaita-faktūra.
X. KONFIDENCIALUMAS
10.1. Paslaugų teikėjas įsipareigoja tarpusavio santykiuose laikytis konfidencialumo, neatskleisti raštu, žodžiu ar kitokiu pavidalu tretiesiems asmenims jokios komercinės, dalykinės, finansinės informacijos, su kuria buvo supažindintos bendradarbiaudamos Sutarties pagrindu. Tretiesiems asmenims Klientų Duomenys gali būti atskleidžiami tik Lietuvos Respublikos teisės aktų numatyta tvarka.
XI. ATSAKOMYBĖ
11.1. Klientai yra visiškai atsakingi už pateikiamų Duomenų teisingumą. Jei Klientas nepateikia tikslių Duomenų, Paslaugų teikėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Kliento patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.
11.2. Paslaugų teikėjas neatsako už Kliento patirtus nuostolius, jei jie buvo patirti nesilaikant šių Taisyklių, nors galimybė su jomis susipažinti Klientui buvo suteikta.
11.3. Klientas, talpindamas dokumentus ir kitą informaciją Platformoje savarankiškai, prisiima visą atsakomybę už jo turinio atitikimą Taisyklių sąlygoms ir Lietuvos Respublikos teisės aktams. Nesilaikant šių Taisyklių, Klientas prisiima riziką už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja pareigą atlyginti Paslaugų teikėjo patirtus tiesioginius ir netiesioginius nuostolius.
XII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
12.1. Šios Taisyklės yra sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
12.2. Šių taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
12.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo ar galiojimo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka Paslaugų teikėjo buveinės vietos teisme.